Cześć i czołem, taka dawka różności dla Was.

Ten gorąc daje mi się we znaki... Chyba każdemu tak właściwie. Jednak jak to się mówi, "uroki lata", prawda? Leje się z człowieka jak z dachu po ulewie. Komarów i much tyle, że trudno odróżnić trupy od żywych. Opalenizna w kolorze takim, że trzymając pomidora można pomyśleć, że palce zmieniły się w listki... I inne takie. To, co lubię w tej porze roku, to owoce - truskawki to już pewnie nie, bo późno, ale maliny. Maliny bardzo lubię. Zbieranie ich trochę mniej, bo to wredna roślina, ale owoce na plus. Różne rodzaje śliwek, jeszcze chyba gdzieś można dostać jagody... Albo borówki! Nagle zrobiła się moda na borówki. Kiedyś ich nie było, a teraz są wszędzie. Nie to, że mam im to za złe, ale to "bum" mnie trochę dziwi. Co za tym stoi? Nie znam szczegółów uprawy, ale widocznie się opłaca...
A czego Wy nie lubicie albo co lubicie w lecie?

Ostatnio ktoś pytał o to na czacie, więc napiszę też tu. Pliki staramy się nazywać "Nazwa serii (lub skrót)-TOMnumer". Jeśli rozdziały są luzem, bo nie ma jeszcze pełnego tomu (lub zbiorku po ok. 10 rozdziałów w przypadku webkomiksów), to plik nazywa się "Nazwa serii (lub skrót)-numery rozdziałów". Dlatego te rozdziały są przed plikami z tomami, bo dysk układa pliki alfabetycznie, a cyfry są przed literami, także cóż... Tak to jest!

I rozdziały. Ta-daaam!

Barakamon
Rozdział 19-21
Rozdział 22 [NOWE]
Rozdział 23 [NOWE]
Rozdział 24 [NOWE]
Rozdział 25 [NOWE]
Rozdział 26 [NOWE]

Mairunovich
TOM 4
Rozdział 58
Rozdział 59 [NOWE]
Rozdział 60 [NOWE]
Rozdział 61 [NOWE]
Rozdział 62 [NOWE]

Oboreru Knife
 TOM 2
Omoi, Omoware; Furi, Furare
TOM 2
TOM 3
TOM 4
Rozdział 24.5 [NOWE]
Rozdział 25
Rozdział 26 [NOWE]
  1. Ojej czekałam i się doczekałam dziękuje za wasze starania i czekam na więcej <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dziękuję za cierpliwość ;w;
      Ja jeszcze byłam na kolejnym wyjeździe i trudno było coś ogarnąć... Jeszcze w tym miesiącu powinna być kolejna aktualka >>

      Usuń
    2. Dwie w miesiącu ,o ja no to mam na co czekać , w takim razie życzę powodzenia i jak zawsze dziękuje ze tłumaczycie <3

      Usuń
    3. Wiem, szaleństwo, prawda? xD
      Bardzo dziękujemy! <3

      Usuń