Dzieci, dzieciaczki, plecaczki już zapakowane? Bo studenciki jeszcze chillują.

Jakie chipsy lub chrupki lubicie najbardziej? Ja to jestem rozdarta... Bo uwielbiam zieloną cebulkę - głównie laysową, ale kiedyś inną tańszą jadłam i też spoko - ale w serduszku mam słabość również do fromage... Lubię też chrupki orzechowe - tylko okropnie wysycha po nich język! >> Albo chrupki czekoladowe... Mniam! A ze zwykłych kukurydzianych lubię robić zwierzątka. Kiedyś miałam fazę na krążki, te takie chrupkowe, ale mi przeszło! Cheetosy mi nie idą, jakoś tak za dużo na nich jest... I nie lubię ostrych smaków! Ale to kwestia indywidualna ^^;
Podzielcie się swoimi gustami!

Przyszedł czas pożegnania... Niestety, kończy współpracę z nami Yuzuru! Tłumaczka m.in. serii Kase-san... Dziękujemy Ci za wszystko!!! Yuzuru działa w grupie Alpaka Scans - zajrzyjcie tam po inne cudowne mangusie!


Ale! Witamy w ekipie Szymika - typesettera! Liczymy na owocną współpracę i aby było Ci miło w Naszej grupce <3 Dzięki niemu macie teraz rozdziały m.in. Chikyuu! :D

Do czytania zapraszamy!


Boku to Kimi no Taisetsu na Hanashi [JOINT Z KIKIMORA (kiedyś PEGASUS)]
TOM 1
Rozdział 7

Chikyuu no Owari wa Koi no Hajimari
Rozdział 4 [NOWE]
Rozdział 4.5 [NOWE]
Rozdział 5 [NOWE]
Rozdział 6  [NOWE]

Five
TOM 11 (Rozdziały 51-53 [NOWE])
Rozdział 54 [NOWE]

Mairunovich
TOM 5


Nisekoi Doumei
Rozdział 1-40
Rozdziały 41-45
Rozdział 46 [NOWE]
Rozdział 47 [NOWE]
Rozdział 48 [NOWE]

Oboreru Knife
 TOM 3-4

Tamen de Gushi

Rozdział 38 [NOWE]
Rozdział 39 [NOWE]

Tsubaki-chou Lonely Planet
Rozdział 39 [NOWE]

unTOUCHable
Rozdział 21 [NOWE]
Rozdział 22 [NOWE]

Yumemiru Taiyou
TOM 8-10
  1. Dziękuję pięknie za wszystkie te rozdziały. Jeśli chodzi o chipsy to zjadłabym lasy o smaku czedara, ale je bardzo ciężko dostać jeśli w ogóle jeszcze gdzieś je można dostać. Tak po za tym lubię próbować nowych smaków .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy się!
      Ja... Nigdy nawet takich nie widziałam?! Istnieją takie?! Wow, niesamowite... Ja w sumie czasami kupuję małe paczki tych sezonowych smaków, ale rzadko mi odpowiadają, haha =w=

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o chipsy o smaku czedara to jak weszła pierwsza edycja pikantnych smaków lasy'ów weszła to były tam razem z chili i wasabi(zajmowały środkowe miejsce jeśli chodzi o pikantność). Ale już wtedy ciężko było je dostać w sklepie, ale na katar pomagały jak żadne lekarstwa. Wystarczyło trochę zjeść przy katarze i człowiek od razu mógł normalnie oddychać.

      Usuń
    3. Zastosowania chipsów, których nie znałam xD
      Może kiedyś wprowadzą znowu >>

      Usuń
  2. Dziękuję za nowe rozdziały. W szczególności za Tsubaki. Jeszcze mam jedno pytanie, czy jest możliwość przeczytania gdzieś Mairunovich od pierwszego tomu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my dziękujemy za wsparcie! <3
      Ojku, przepraszamy za ten problem. Jeden z czytelników dał nam link do chomika, na którym są pierwsze tomy, ale adminki nie mają wystarczająco dużo transferu, przez co zapomniałyśmy o tym an trochę... Postaram się coś do końca tygodnia z tym zrobić i dam znać na czacie!

      Usuń
    2. Super, dziękuję za odpowiedź. Nie poganiam i będę cierpliwie czekać :)

      Usuń
  3. Dziękujemy za tłumaczenia! Aczkolwiek najbardziej wyczekuję omoi, omoware, furi, furare (czy jakoś tak XD) . Można wiedzieć kiedy będą nowe rozdziały? Z góry dziękuję! >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy się! <3
      Dobrze napisany tytuł ;)
      Niestety muszę przekazać smutną wieść - OOFF dopiero na święta. Był problem z typesetterem, przez co się poprzeciągało, więc postanowiliśmy dać kilka rozdziałów naraz.

      Usuń