O niee, zaczął się rok akademicki... Szloch.

Wiecie, już pewnie o tym wspominałam a propos kończenia ich, ale opinie w grupie o mangach autora Il-Kwona Ha są podzielone. Trzeba przyznać, autor o specyficznym stylu rysowania, nietuzinkowych historiach z ekscentrycznymi bohaterami. Z jego tytułów zajęliśmy się dwoma - 3 level combination oraz My Heart is Beating. Osobiście ich nie czytałam, jedynie trochę przeleciałam oczami podczas sklejania pdfów, dlatego trudno mi coś powiedzieć (czytałam jednak inną jego pracę, Annarasumanara, i w sumie mi się podobała). Jednak nie na ten temat będę się rozwijać, bo kartki z przemyśleniami tych, którzy przy seriach pracowali, już były. Otóż w pewnym momencie, jakoś jak kończyliśmy 3 level, pojawiły się głosy, żeby to rzucić. Nie lubimy tego! Nie chcemy! Nikt nie chce! I powstał ruch protestujący przeciw pracowaniu przy tych seriach. Oto jego logo - autorką jest AlekLyiere.


Urocze. Czytaliście te tytuły? Co o nich myślicie? A jeśli nie, zachęcamy do czytania! Obie manhwy (webtoony?) całe do przeczytania na naszym dyskowym czytniku! (szukajcie w folderze zakończone)

Z innej beczki - rezygnujemy z robienia serii unTOUCHable. Dowiedzieliśmy się, że ktoś tłumaczy serię na webtoonie oraz że robi to też inna strona, więc po prostu odpuszczamy. Nie zależy nam aż tak bardzo na tej serii, więc nasza praca nad nią kończy się tutaj. Dziękujemy wszystkim tym, którzy nad nią pracowali i którzy ją czytali!

Zapraszamy do czytania. Miłego wieczora!


Asagao to Kase-san
Rozdział 20 (część 1. i 2.)

Barakamon
Rozdział 27

I Love HS
TOM 1

Short Cake Cake
Rozdział 17
Rozdział 18

Tsubaki-chou Lonely Planet
Rozdział 40

unTOUCHable
Rozdział 23
  1. To gdzeiś poza Wasza stroną mozna teego Untacza po polsku zanleźć? Bo tak enigmatycznie napisaliście, że nie ogarniam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcemy komuś robić reklamy, bo mimo że my nad tym pracowaliśmy, to oni też sobie zaczęli, dlatego nie pisałam. Nie zaliczam do tego webtoona, bo to oficjalna strona i dopiero niedawno dowiedziałam się, że można tam robić tłumaczenia.
      Na webtoonie jest nieoficjalne fanowskie tłumaczenie, a że wspieranie serii na webtoonie = wspieranie autora, także tam polecam czytać.

      Usuń
  2. Juhu, nowe rozdziały! <3 A co do tych manhw - one są po prostu wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju xD
    Mimo wszystko cieszę się z waszej pracy, ślę pozdrowienia i siłę do pracy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie powiedziane <3
      My dziękujemy i również pozdrawiamy! :D

      Usuń
  3. U mnie jest akurat taki problem, że dopiero jak wyjdę na dwór uświadamiam sobie, jak piździ

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nie tu, miało być w poście wyżej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, wiadomo o co chodzi! xD
      Czasem też tak mam, że myślę "ej, no ciepło się wydaje być". A wychodzę, wiatr zawieje, a czasu już nie ma, by się wrócić i docieplić...

      Usuń