Doberek Wam, drodzy Czytelnicy!

Wiecie, drażni mnie wiele rzeczy. Nie wiem, po prostu mam takie smutne życie, ale na szczęście nie na tyle smutne, że wyżywam się dlatego w internecie. Okej, trochę hipokryzja, bo akurat o tym teraz piszę (lol). W każdym razie, jakoś nie mogę znieść faktu, że na dworze wiatr przewraca ludzi, deszcz chlupie, śnieg zawiewa, mróz szczypie, a młodzież ma odsłonięte kostki. Krótkie buty, stopki i przykrótkie rurki - w efekcie skóra na wierzchu. Ludzie, wam serio nie jest zimno?! Jako zmarzluch nie rozumiem takich decyzji... modowych? Bo co to innego, jeśli nie moda? Głupota w dobieraniu ubrań? Wstyd przed dłuższymi skarpetkami? To ja już wolę nosić moje obciachowe skarpetki w kropki do połowy łydki, niż czuć dreszcze na całym ciele.

Po której stronie barykady stoicie? Może ktoś ma uzasadnienie, dlaczego ludzie to sobie robią?


A cóż to? Powracają serie Koi wa Hito no Hoka oraz Anagura Amelie! Będziemy się starać, by pojawiały się na każdej aktualce! I jeszcze się jeden rozdział unTOUCHable zaplątał. Niestety jestem też zmuszona, że z powodu odejścia edytorki serie Chikyuu no Owari wa Koi no Hajimari, Mairunovich i Mosspaca Advertising Department zostają zawieszone aż do znalezienia nowej osoby na to stanowisko.

Zakończone niemiłym akcentem, ale mimo wszystko - miłego czytania!

Anagura Amelie
Rozdział 5

Asagao to Kase-san
Rozdział 21

Barakamon
Rozdział 28

Boku to Kimi no Taisetsu na Hanashi [JOINT Z KIKIMORA]
Rozdział 8
Rozdział 9

Five
Rozdział 55


Koi wa Hito no Hoka
Rozdział 5 


Short Cake Cake
Rozdział 19

Tsubaki-chou Lonely Planet
Rozdział 40

unTOUCHable
Rozdział 24
  1. Hej, gdzie jest ten 40 rozdział Tsubaki-chou Lonely Planet? Bo nie mogę znaleźć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to ostatni rozdział w tomiku 7.! Zaczyna się na stronie 92 ;)

      Usuń
    2. Ach, ten rozdział był w ostatniej aktualce więc się nie skapnełam.

      Usuń
    3. Naprawdę? Faktycznie! Przepraszamy za błąd!

      Usuń
  2. Dziękuję za nowe rozdziały. Dziękuję za napisanie aktualki. Nie wiem jak takim ludziom nie zimno. Zimno mi na samą myśl. Ja jeszcze chwila i 2 pary skarpetek będę nosić.

    OdpowiedzUsuń