Tu-dum, tu aktualka. Nawet taka dość wielgachna.
I w niej coś nowego, a mianowicie... Wywiad z Cukierkiem! Żeby zapełnić posty, co jakiś czas będę robić wywiady z członkami grupy. Zaczynamy!

* * *
RIT: Witam wszystkich w nowym segmencie! Zowie się on „Cukierkowe Pogadanki”. Będzie on polegał na tym, że będę przeprowadzać krótkie wywiady z członkami grupy, kochanymi Cukierkami. Pierwszą osobą będzie nie kto inny jak niezastąpiona, cudowna, o anielskiej cierpliwości, moja koleżanka adminka – Koori! Przywitaj się.
KOORI: Dzień dobry, dziękuję za zaproszenie.
RIT: Zaczyna to brzmieć jak rozmowa o pracę (śmiech). To pierwsze pytanie: jak to się stało, że trafiłaś do grupy?
KOORI: To było 5 lat temu, miałam za dużo czasu, więc chciałam na trochę zabić go czymś "pożytecznym". Miało być na trochę, a zobacz, ile tu siedzę. Jeżeli dobrze kojarzę, to wystawiona była rekrutacja na CM i tak jakoś wyszło, że to było Candy.
RIT: Była jakaś konkretna manga, która zadecydowała o tym, że: „tak, idę do Cukierków”?
KOORI: Boku no Pico (śmiech). A tak poważnie, grupa się dopiero otworzyła, oprócz kilku oneshotów nic nie mieli.
RIT: Ja jestem z późniejszych czasów, mnie kupili Tsubaki (śmiech). A teraz z perspektywy fana, czytasz mangi tak w ogóle?
KOORI: O, Tsubaki, dobra rzecz (śmiech). Hmm… Kiedyś czytałam, zwłaszcza Murcielago, którego uwielbiałam, teraz nie mam czasu zbytnio. Czytam to, co mam do QC głównie.
RIT: A przy jakich mangach lubisz pracować? Gatunkowo pytam.
KOORI: Josei, jakieś tajemnice, zagadki, no i oczywiście dobre shoujo, ale teraz ciężko takie znaleźć. Jak się przeczytało ich X liczbę, to znasz prawie wszystkie schematy, ciężko o zaskoczenie. Wiesz, o co mi chodzi?
RIT: Znam to (śmiech). Teraz tak z innej beczki, jak oceniasz naszą grupę? Masz jakieś pozytywne lub negatywne przemyślenia na jej temat?
KOORI: Hah. Z pozytywnych to na pewno dobra, koleżeńska atmosfera z dziewczynami. Nawet jak wielokrotnie zmieniali się admini albo mieliśmy gorsze czasy, to potrafiliśmy się podnieść na nogi. A z negatywów nic nie powiem, bo jako admin nie mogę jej mieszać z błotem (śmiech).
RIT: Oj, nie bądź taka, bez nazwisk możesz mówić (śmiech).
KOORI: (śmiech) No, z negatywów to co mi pierwsze przychodzi na myśl, jak przez poprzednie osoby w grupie zrobiono nas grupę słynącą z gównoburz.
RIT: No cóż, mroczne czasy (śmiech).
KOORI: No, no, głupie "wojny" o kilka tytułów. Z perspektywy czasu są dla mnie komiczne, bo nie ważne kto robi, byleby było zrobione. 
RIT: Wiem, wiem. Głupio po prostu, że się za nami ta reputacja ciągnie.
KOORI: Niestety, internet nie zapomina.
RIT: To na koniec może jakaś anegdotka o pracy w grupie?
KOORI: W Candy żyje się w przyjaznej atmosferze, póki Rit nie krzyczy o terminy.
RIT: (śmiech)
KOORI: Nie mam pomysłu, ale dałaś pytanie (śmiech).
RIT: (śmiech) Przepraszam. Ja zawsze lubię wspominać cyrki, które się dzieją, gdy się zbliżają terminy. Ludzie znikają, chorują, nogi łamią, pogrzeby całej rodziny i inne takie.
KOORI: (śmiech) O tak, zbliża się termin i nagle był wyjazd, tu ktoś chory, standard.
RIT: Myślę, że to tyle. Dzięki za odpowiadanie na pytania, mam nadzieję, że byłaś szczera.
KOORI: Również dziękuję, że mojej mało ciekawej osobie poświęciłaś czas.
RIT: (śmiech) Masz coś od siebie dla Czytelników? Tak na pożegnanie?
KOORI: Jeżeli chcecie, by grupa nie umarła, musicie pokazać, że Wy też żyjecie.
RIT: Ponury koniec (śmiech).
KOORI: (śmiech) Trudno, ale szczery.
RIT: Taki najlepszy.

* * *

Jak Wam się podobało? Chcecie, by jakaś konkretna osoba była następna? A może macie jakieś dodatkowe pytania do Koori albo w ogóle do zaproponowania?

Jak wiecie z fejsbuka, porzuciłyśmy kilka tytułów... By się nie kisiły. Bo po co robić nadzieję, że zrobimy, jak nikt nie chce? Z tego też powodu rzucamy Barakamon, kończąc tomem czwartym.

Na osłodę trochę Mairu (uzupełniamy brakujące rozdziały w początkowych tomach) i Omoi.

Oraz nowe planowane! Bazowana na light novel, o niezwykle długim tytule - Akuyaku Reijou wa Ringoku no Outaishi ni Dekiai sareru - lub z angielskiego "The Villainess is Adored by the Crown Prince of the Neighbouring Kingdom" [Złoczyńczyni/Przeciwniczka bohaterki ukochana jest przez następcę tronu sąsiedniego królestwa]. Chyba pierwszy isekai w Cukierkowym repertuarze. Do tego komedia z romansem, Seishun Otome Banchou! [Młodość liderki szkolnego gangu] I coś bardziej dramatycznego, psychologicznego - Toumei Ningen no Hone [Kości niewidzialnej osoby].

Smacznego.

Barakamon
Rozdział 30
Rozdział 31
Rozdział 32
Rozdział 33
Rozdział 34
Rozdział 35
Rozdział 36

Mairunovich
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 10
Rozdział 14

Omoi, Omoware; Furi, Furare
Rozdział 29
Rozdział 30
Rozdział 31
Rozdział 32
Rozdział 33
Rozdział 34

Tamen De Gushi
Rozdział 42


  1. pięknie dziękuje za rozdziały! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za komentarz i polecamy się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za nowe rozdziały.
    A także za aktualkę (słowo śmiech pało 16 razy- jeśli się nie pomyliłam w liczeniu, śmiech :), przyjemnie się czytało.
    Natchnienia brak także nic więcej nie napiszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my dziękujemy za komentarz ^ ^
      Bardzo to nas cieszy. Szczerze, to sama nie liczyłam tego słowa, ale zauważyłam, że często pada, więc dałam w tytule takie wyzwanie xD
      Tyle napisać też dobrze :)

      Usuń
    2. Zawsze się znajdzie ktoś, kto podejmie wyzwanie. :)
      Dla mnie ostatni tydzień nie był najlepszy także czytając aktualkę humor mi się poprawił. :) Dlatego jeszcze raz dziękuję za nią. :)

      Usuń
    3. Dobra informacja :D
      Och, to jeszcze większa radość, że kogoś to podniosło na duchu. Bardzo miło :)

      Usuń
  4. Aż 16 razy padło śmiech :D A Śmiech to zdrowie ;) Dzięki za aktualkę i za rozdziały Omoi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roześmiana z nas para xD
      Polecamy się, w końcu udało nam się je wypuścić xD

      Usuń
  5. wiecej nowych planow a ja dalej czekam na sekai no hate... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale Sekai nie będzie od nas. :(
      Było info na fb o tym, że porzucamy. Nikt z ekipy nie chciał tego robić.

      Usuń
    2. to zaktualizujcie podstrone

      Usuń
    3. Jeszcze w tym miesiącu będziemy ją aktualizować.

      Usuń
  6. Dzięki za rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dajesz wywiad ze mną, Cukierkowym Królem Memów Na L4 xD

    OdpowiedzUsuń