No cóż. Nadeszła pora to oficjalnie powiedzieć, prawda?

Grupa Candy Scans zawiesza swoje działanie.*

Niestety ta chwila nastąpiła. Jestem w Candy od chyba... 2015? W luj dawno. Wkręciła mnie Clarmeine, bo obie byłyśmy wielkimi fankami Miki Yamamori (ja nadal jestem), tekstem: "Ej, tłumaczymy w mojej grupie jej nową mangę, zrobiłabyś QC?" Otworzyłam gębę jak ryba, bo "ooo, nowa manga od Yamamori?!" po czym zrobiłam minę i spytałam: "A czym jest QC?" I tak się zaczęła moja przygoda. Potem z QC-era przeszłam na chyba korektora, potem tłumacza, potem to wszystko i jeszcze plakietka adminki mi się dostała. Poznałam naprawdę świetnych ludzi, zakumplowałam się i dalej kumpluję z wieloma osobami. Wiele się nauczyłam nie tylko o pracy z medium mangi, ale też o zarządzaniu i relacjach międzyludzkich. Ta grupa to niezapomniany rozdział w moim życiu.

To mem, który chciałam wstawić do postu na urodziny Candy w 2020.


 A teraz porozmawiajmy o tej gwiazdce przy tym statemencie wyżej. Owa gwiazdka oznacza, że nasze działania będą zawieszone, czyli nie będziemy aktywnie pracować nad projektami. Jednak rozdziały spod szyldu Candy będą wychodzić - każdy członek ma prawo zgłosić, co chce robić, a my to bez problemu będziemy udostępniać na czytniku. Czyli coś pojawiać się będzie, ale nie wiadomo kiedy i w jakiej liczbie.

Co do niektórych projektów już jesteśmy pewne:
Tsubaki-Chou Lonely Planet dokończymy ja, Ritchie, i Sophie. Postaramy się zrobić to w tym roku.
Chikyuu wa Owari wa Koi no Hajimari przejmie grupa Mia Universe. Ja będę im trochę pomagać przy pracy nad tą mangą.
Principal
zostanie dokończony.
Tamen de Gushi będzie tłumaczone, gdy wyjdą bardziej "przegadane" rozdziały.
Luiere kontynuuje pracę nad Mao.
Duże szanse na dalszą pracę nad nimi mają mangi Honey, Short Cake Cake, Nisekoi Doumei., Mairunovich, Innocent Devil, Hoshigami-kun wa douka shiteiru, Metto-kun wa Ikemen Desu, Koori no Joou.
Erim będzie starała się robić mangi z gatunku yaoi, tj. Hanayome wa Juunanasai, 1K no Ou-sama.
Reszta serii zostaje porzucona, chyba że Czytelnicy zgłoszą zainteresowanie jakimś tytułem, to wtedy się zastanowimy.

Jeśli jakieś grupy są zainteresowane przejęciem serii, zgłoście się, a przekażemy Wam materiały, które zrobiliśmy do tego projektu. :)

Dodatkowo, niedawno wydawnictwo W/aneko zdecydowało się na wydanie mangi OOFF od Io Sakisaki. To świetnie! Niedługo usuniemy ją z naszego czytnika. 

Dziękujemy, że z nami byliście, jesteście i może będziecie. Prosimy, wspierajcie polskie grupy! Każdy komentarz czy lajk to wielka motywacja do dalszej pracy.

Aha, strona Candy (czyli ta) zostanie aktualizowana w najbliższym czasie, postaramy się do końca miesiąca.

Dawka słodkości, żeby nie było pusto. Uzupełniłyśmy też trochę braków z zakończonych mang.

Oboreru Knife
TOM 8
TOM 9

Tamen de Gushi
Rozdział 44
Rozdział 45

Yuki no Shita no Qualia [całość]




  1. Brakuje wam rąk do pracy czy jednak motywacji? :< Ogólnie w czymś mogłabym pomóc jeśli chodzi jednak o te rączki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy prawie typesetterów ani edytorów - czyli chyba najbardziej czasochłonnych posad. Dużo osób też ma mniej czasu, bo są starsze, więc studia, praca. A jak hobby ma się jeszcze inne, to na grupkowe zajęcia brakuje czasu. :(
      Jeśli jesteś zainteresowana pracą przy którejś serii, to napisz na mail Candy, dogadamy się.

      Usuń
  2. cieszę się, że nie zamykacie się, a zawieszacie ale jakoś będziecie działać i tak. Dziękuje za te wszystkie lata i czekam z niecierpliwością na Tsubaki-Chou Lonely Planet <3 pozdrawiam Serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za komentarz!
      Uznałyśmy, że jeśli ktoś jeszcze ma siłę, to nie ma co zamykać im drzwi.
      Tsubaki postaramy się w wakacje zrobić, jak najwięcej z tych ostatnich 3 tomów.
      Pozdrawiam w imieniu grupy też :D

      Usuń
  3. Dziękuję ślicznie za nowe rozdziały. Ja się starałam jak mogłam z komentowaniem, ale to różnie wychodzi.

    Dobrze wiedzieć co i jak z grupą. Powodzenia w dalszej pracy nad rozdziałami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie mogę dać Ci jakiejś etykietki albo badzika, bo naprawdę jesteś najlepszym komentatorem Cukierkowych postów. Za to wielkie dziękuję.
      Dziękujemy <3

      Usuń
    2. Nie ma za co dziękować, bo za taki kawał pracy należy się chociaż dziękuję. Wiem ile trzeba pracy w zrobienie jednego rozdziału.
      Ja ostatnio ma tak mało czasu, że po robocie człowiekowi nawet nie chce się wejść na neta.

      Usuń